loading...
♥بِه دُنبالِ رویاـها♥
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
امان از دست اينا.. 1 598 rosha_jon
مدیر انجمن 3 713 rosha_jon
کمبود انجمن 2 582 rosha_jon
ادم 2 582 mojtaba64
پسر خوب 7 868 setare
دوست پسر ازاری 6 1059 armin
آدم میشی یا آدمت کنم؟ 0 367 rosha_jon
لولو مسنجر 4 789 armin
انجمن ساکته 4 716 rosha_jon
پلیس انجمن 0 339 armin
پلیس انجمن 0 339 rosha_jon
قوانین(حتما مطالعه کنید) 0 350 rosha_jon
×روشـآ خآنوم × بازدید : 294 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

رفیق من سنگ صبور غمهام

My only friend the “lover’s dtone of patience”

به دیدنم بیا که خیلی تنهام

Help me embrace my loneliness

هیشکی نمیفهمه چه حالی دارم

No one sees my sea of angony nor

چه دنیای رو به زوالی دارم

How my world is crashing around me

مجنونم و دلزده از لیلی ها

Majnoun am I, bereft of all Leilis

خیلی دلم شکسته از خیلی ها

Foced into suffering much from so many

نمونده از جوونیام نشونی

Yoyth is lost to this raging heart

پیر شدم پیر تو ای جوونی

Age falls on me in her destructive might

تنهای بی سنگ صبور

Lonely, with out the”lover’s stone of patience”

خونه سرد و سوت و کور

Heartless home, cold and blessed by gloom

توی شبات ستاره نیست

No star rises to adorn my night

موندی و راه چاره نیست

No hope, no solution in sight

اگر چه هیچکس نیومد

No friendly face to greet me

سری به تنهاییت نزد

No gracious companion to fill my lonely doom

اما تو کوه درد باش

You be the rook of pain

طاقت بیارو مرد باش

Bear it and become a Man

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 5,341
  • بازدید کلی : 63,189