loading...
♥بِه دُنبالِ رویاـها♥
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
امان از دست اينا.. 1 598 rosha_jon
مدیر انجمن 3 713 rosha_jon
کمبود انجمن 2 582 rosha_jon
ادم 2 582 mojtaba64
پسر خوب 7 867 setare
دوست پسر ازاری 6 1059 armin
آدم میشی یا آدمت کنم؟ 0 366 rosha_jon
لولو مسنجر 4 789 armin
انجمن ساکته 4 715 rosha_jon
پلیس انجمن 0 339 armin
پلیس انجمن 0 339 rosha_jon
قوانین(حتما مطالعه کنید) 0 349 rosha_jon
×روشـآ خآنوم × بازدید : 111 پنجشنبه 28 مرداد 1395 نظرات (1)

 

خدا داریوش عاشق عشق نوازش

هر گوشه‌ی این جهان تو را می‌جویم
در اوج سکوتم تو را می‌گویم
ای جان جهان و جانم از تو سرشار
دست از طلب تو من مگر می‌شویم 

هر لحظه باتو بودن، یک شعر ناتمامه 
خاموشی تو دریا، دریایی از کلامه 

دیدار تو غزل‌ساز، دست تو زخمه‌ی ساز 
چشم تو شهر آواز، دریچه‌ای به پرواز 

راز و نیاز عاشق، محتاج گفتگو نیست 
وقت نماز عاشق، قبله که روبرو نیست 

وقتی که پاسخ عشق، درگیر پیچ و تابه 
بی‌آنکه من بپرسم دیدار تو جوابه 

با دست هر نوازش صد حرف تازه داری
تصویر روشن عشق در قاب روزگاری 

با تو بهانه‌ای هست، آبی و دانه‌ای هست 
از هر کجای بن‌بست راهی به خانه‌ای هست 

راز و نیاز عاشق، محتاج گفتگو نیست 
وقت نماز عاشق، قبله که روبرو نیست 

ما بی‌نیاز گفتن، بی‌گفتن و شنیدن 
در حال گفت و گوییم در لحظه‌های دیدن 

تو با دل صبورت در ماندن و عبورت 
با من به گفت و گویی در غیبت حضورت


اردلان سرفراز


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1395/05/28 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

خيلي خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم لااااااااااايک اگه دوست داشتين به منم سر بزنين ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 5,326
  • بازدید کلی : 63,174