loading...
♥بِه دُنبالِ رویاـها♥
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
امان از دست اينا.. 1 600 rosha_jon
مدیر انجمن 3 719 rosha_jon
کمبود انجمن 2 586 rosha_jon
ادم 2 585 mojtaba64
پسر خوب 7 882 setare
دوست پسر ازاری 6 1068 armin
آدم میشی یا آدمت کنم؟ 0 367 rosha_jon
لولو مسنجر 4 796 armin
انجمن ساکته 4 719 rosha_jon
پلیس انجمن 0 340 armin
پلیس انجمن 0 341 rosha_jon
قوانین(حتما مطالعه کنید) 0 350 rosha_jon
×روشـآ خآنوم × بازدید : 166 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (1)

صفای عالم مستی غمم را برده از یادم بیادم باش و یادم کن که با یاد تو من شادم

 

 

هرکس زه خدا میطلبد راحت جانی. من طالب آنم که تو بی غصه بمانی.

 

 

اتل متل خیار شور خاطر خواتیم ما بدجور اینم از نوع شوری برای رفع دوری!

 

 

بهترین لحظه ها وقتیست که بهترین ها به یادتباشند بهترین نیستم ولی به یادتم



 

یارانه محبتهاتو قطع نکن من زیر خط فقر مهربونیاتم

 

 

روی زمین شاه منی تو آسمون ماه منی ستاره و شمع منم همیشه در قلب منی

 

 

با خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست/ از یاد بردن دوست هرگز مرام ما نیست

طبق گزارش هوا شناسی, دل ما با نفوذ بادهای خاطره انگیز بدجوری هواتو کرده

 

 

 

از تو ای دوست دلم غافل نیست, اینکه در سینه من هست, تو هستی, دل نیست

 

 

 

ممکنه  ماگلی را از دیر یاد کنیم اما محاله عطر خوشش را از فضای دلمون پاک کنیم

 

 

 

اشک از دل شکستگی است, سکوت از تنهایی, لبخند از مهربانی و این پیام از دلتنگی

 

 

 

تا تویی در خاطرم با دیگران بیگانه ام, با خیالت هم نشین با دوریت دیوانه ام.

 

 

 

زوزی را که یاد تو نکنم روز خدا نیست!! سوگند به خدا که دلم از تو جدا نیست

 

 

 

خنده مهمترین اسلحه جنگ با زندگیست امیدوارم همیشه مسلح باشی

 

 

 

عمری دیوار بودیمو تکیه گاه رفقا !! اکنون نیز خراب شده ایم و خاک پای رفقاییم

 

 

 

فلبی برات کشیدم میون موج دریا, رو ماسه هاش نوشنم دوستت دارم یه دنیا


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 750
  • بازدید سال : 5,943
  • بازدید کلی : 63,791