loading...
♥بِه دُنبالِ رویاـها♥
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
امان از دست اينا.. 1 600 rosha_jon
مدیر انجمن 3 719 rosha_jon
کمبود انجمن 2 586 rosha_jon
ادم 2 585 mojtaba64
پسر خوب 7 882 setare
دوست پسر ازاری 6 1068 armin
آدم میشی یا آدمت کنم؟ 0 367 rosha_jon
لولو مسنجر 4 796 armin
انجمن ساکته 4 719 rosha_jon
پلیس انجمن 0 340 armin
پلیس انجمن 0 341 rosha_jon
قوانین(حتما مطالعه کنید) 0 350 rosha_jon
×روشـآ خآنوم × بازدید : 159 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
باز باران بی ترانه گریه های بی بهانه میخورد بر سقف قلبم یادم آرد روی
 ماهت باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت
 
روی قلبی نوشته بود شکستنی است مواظب باشید. ولی من نوشته ام شکسته است راحت باشید!


من که دلتنگ توام در دل تنگم گله هاست آری بی تاب شدن عادت کم حوصله 
 هاست

هر وقت احساس کردی تنها شدی و کسی نیست بدون که خدا همه رو از دلت
 کنار زده تا دقایقی فقط مال او باشی!!!
 .

زندگی"باغی" است که با عشق "باقی" است . مشغول دل باش , نه دل مشغول!
 بیشتر"غصه های ما", از"قصه های خیالی ماست". پس بدان اگر "فرهاد" باشی
 همه چیز "شیرین" است

.


حکایت من, حکایت کسی بود که! عاشق دریا بود, اما قایق نداشت دلباخته ی 
سفر بود, اما هم سفر نداست! حکایت کسی بود که زجر کشید اما ضجه نزد 
زخم داشت, اما ننالید! گریه کرد, اما اشک نریخت حکایت من حکایت کسی
 بود که پر لز فریاد بود. اما سکوت کرد تا همه صدا هارو بشنود...
 
در شهری که خورشید را به قیمت شمعی نمیخرند پروانه شدن یعنی تباهی

خدایا وقتی از من گرفتی و به من بخشیدی فهمیدم که معادله زندگی نه غصه
 خوردن برای نداشته هاست و نه مغرور بودن برای داشته هاست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 767
  • بازدید سال : 5,960
  • بازدید کلی : 63,808