loading...
♥بِه دُنبالِ رویاـها♥
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
امان از دست اينا.. 1 601 rosha_jon
مدیر انجمن 3 719 rosha_jon
کمبود انجمن 2 587 rosha_jon
ادم 2 585 mojtaba64
پسر خوب 7 882 setare
دوست پسر ازاری 6 1071 armin
آدم میشی یا آدمت کنم؟ 0 367 rosha_jon
لولو مسنجر 4 797 armin
انجمن ساکته 4 722 rosha_jon
پلیس انجمن 0 340 armin
پلیس انجمن 0 341 rosha_jon
قوانین(حتما مطالعه کنید) 0 350 rosha_jon
×روشـآ خآنوم × بازدید : 153 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (1)

يك لحظه با شكستن قلب مهربانت قلب من نيز ميشكند

اينگونه دلگير نباش ، يك لحظه غم تو مرا به ماتم مي نشاند

يك لحظه اشك ريختنت دلم را مي سوزاند

اشك نريز كه يك عمر مرا گريان خواهي ديد

طاقت ندارم ببينم كه از لحظه هاي در كنار من بودن اينگونه پريشاني

اگر تو را آزار مي دهم دست خودم نيست

عاشقم و دلم نميخواهد كه روزي دوباره تنها شوم

اگر تو را با حرفهايم ميرنجانم مرا ببخش

من گرفتار توام و طاقت بي تو بودن را حتي براي لحظه اي ندارم

يك روز بي تو باشم دنيا برايم تيره و تار خواهد بود

بيخيال زندگي من نيز خواهم رفت به جايي كه ديگر حس نكنم بي تو هستم

يك لحظه با سكوتت صداي فرياد مرا خواهي شنيد

سكوت نكن تا ناله نكند قلبي كه طاقت سكوت تلخ تو را ندارد

يك لحظه با نبودنت مرا به آتش خواهي كشيد

حالا كه آمدي براي هميشه با من باش كه طاقت سوختن را ندارم

ديگر تني ندارم براي سوختن

     هر كه آمد مرا سوزاند ، نابود كرد مرا

                       تو ديگر با ما اينگونه نباش

                                   مرا دوست داشته باش

                                                   هميشگي باش

يك لحظه بي محبتي ببينم از غم و غصه مي ميرم

يك لحظه ببينم كه از من خسته اي ديگر به من نگو كه چرا اينقدر دل شكسته اي

نميخواهم يك لحظه دور از تو باشم واي به آن روزي كه يك عمر بي تو باشم

آن روز عمري باقي نخواهد ماند زيرا در همان لحظه رفتنت ديگر مرا نخواهي ديد

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1348/10/11 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

هستند

کسانیکه روی شانه هایتان گریه می کنند

و وقتی شما گریه می کنید

دیگر وجود ندارند
سلام مرسی وب جالبی داریشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 867
  • بازدید سال : 6,060
  • بازدید کلی : 63,908